Category: | 2010-07-29 | 01:19:40

haters kommer till justins konsert ikväll

okej, på twitter så har vissa av dem människorna som följer mig hittat haters diskution. Och då ska dem komma till Justins konsert ikväll , och protistera (stavning?) och man vet ju aldrig vad amerikaner kan göra. för jag sa till dem som hade hittat haterserna jag ba men det är väl lugnt, Justin har ju skydd. Dem ba man kan aldrig lita på dem. jag ba oj shiit. men jag tror allvarligt talat att det kommer gå bra. Justin har ju typ femtio vakter plus massa vakter vid ingångerna och allting vid scenen. Så det är nog lugnt. Men dem här haterserna dem har nog gått lite för långt , dem har gjort videosar och allting :s. lite rädd dära haha . men det är lugnt Justin kommer vara trygg under hela konserten dem kan inte röra honom. Om det nu händer något, jag lovar jag åker ner dit med FBI hahah xD någon som är på då ?

va berädd på ljudet asså , crazy haters asså
Postat av: Emma

jag emma blev belieber när han var med på we are the world han sjöng först så:) jag har inte varigt belieber så länge:P jag tror Carro också blev det då!! men är inte säker?! och jag älskar att ha feber (bieberfever):D

2010-07-29 @ 08:51:30
URL: http://justinfans.webblogg.se/
Postat av: malin

JAG ÄR PÅ, fast det hände ju inget ... men OM det hade

2010-07-29 @ 11:37:31
URL: http://malinalrup.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag är på! ska fan slå sönder dom som gör något mot justin!<3

2010-07-29 @ 12:34:54
URL: http://fannysliife.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: