Category: | 2010-07-17 | 01:08:38

här kommer lite saker ni kanske inte visste

här kommer lite saker. ni kanske inte visste. Men dem här "nyheterna" har jag tagit från en annan sida än vad jag brukar, så tänk på att ALLT kanske inte är sant. men mycket är ! ;)



Justin gör allt i sista sekund.

Justin sa att han inte skulle kyssa jasmine villegas igen.

Han blir orolig, för nån gång kommer han skaffa sig en flickvän. och då blir han orolig att hans fans inte kommer vara där längre för honom.

Justin har aldrig sagt till en tjej att hon är ful, för att han tycker att alla tjejer är söta! (aaw)

Justin sa : jag vill att mina fans ska känna sig speciella så jag brukar kalla dem vackra och sånt.

Justin sa: att jag skulle vilja kyssa alla flickor i hela världen, så jag vet hur alla kysser.

Justin gillar att hålla på med tjejers hår, men inte att folk håller på med hans hår.

Justin säger: du vet om jag gillar dig. för då tittar jag extra mycket på dig ;)

Han gillar när tjejer använder converse.

aa där var det lite fakta, jag vet inte om allt är sant. eftersom det är en sida som jag inte riktigt brukar kolla på. och en viss information som dem hade lagt upp, tyckte jag lätt absolut inte sant. så jag vet inte. men vi får väl hoppas ;)
Postat av: Am

vilken info lätt inte sann? :)



älskar eran blogg den är bäst,!<33

2010-07-17 @ 09:38:47
URL: http://ffaantastic.blogg.se/
Postat av: Bea

OMG, hoppas det e sant att han inte skulle kyssa henne igen, asså det e inte att jag hatar henne men stör mej på henne för hon e söt och justin kan bli tsm med henne :$

Älskar verkligen er blogg, läser den varje dag men kan inte ni göra mer ''saker som ni kanske inte visste om Justin''

2010-07-17 @ 12:14:17

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: