Category: | 2010-12-28 | 23:12:20

svar på kommentar

Anonym om Justin chattade med fans igår och idag:
Jag har en fråga som jag skulle bli jätte tacksam över om ni svarade på bloggen.
Vet ni ifall man kan få tag på Justins bok på tex bokia, akedemin bokhandeln mm. eller går det bara att beställa?

svar: Hej ! nej tyvärr boken går bara att beställa på internet. du kan beställa den på tradera.com (:
Postat av: Anonym

Jag fick justins bok i julklapp & jag frågade var hon som hade köpt boken köpte den och hon sa att hon hade köpt den på bokia :) men det var i malmö :D

2010-12-29 @ 22:05:34
Postat av: elin

jag köpte min bok på bokia här i örebro så jag antar att den finns i många bokiar haha :)

2010-12-30 @ 00:29:36

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: