Category: | 2010-12-31 | 15:06:39

Justin ringer usher hela tiden


Justin
Bieber ringer Usher "hela tiden".
Den 16-årige pop sensationen är tacksam för det stöd han får från sin superstar mentor och vet att han alltid kan lita Usher för rådgivning. "Jag ringer honom hela tiden", sa Justin. "Jag ber om råd. Vi umgås. Han är nog den närmaste person jag har i musikbranschen".

Men det är inte alltid glamoröst för Justin, som erkände att tidigare denna månad att han var tvungen att missa viktiga samtal efter att hans mamma avslutade hans mobilkontrakt efter ett argument.

"Vi gick in ett argument om något dumt, och sa typ: 'Ge mig telefonen' och jag sa typ: 'nej'. Så hon bara gick och avslutade mitt abonnemang", sa han.

"Om Usher vill komma i kontakt med mig? blir det tufft". Ja, det kan man väl säga?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: