Category: | 2010-08-29 | 11:42:04

varför twittrade justin ingenting igår?

ja, jag tror det var för att Justin är ju typ sjuk. Och då så har säkert hans mamma och Scooter Braun sagt att han var tvungen att vila hela dagen och sova och vila ut sig och dricka te. För att han skulle orka med konserten på kvällen. Och då kanske han inte fick sitt framför datorn för att han skulle bli lite frisk. Det är mina tankar om varför han inte twittrade. Vad tror ni ? :)


gammal men otroligt snygg bild!
Postat av: Anonym

hahahahah.

pattie: drick lite te nu Justin!

Justin: men klart jag gör det,gärna med farmor också!

så trevligt!

2010-08-29 @ 16:31:06
Postat av: david

du är bäst men jag kan säga jag jag komer komer komer alldrig att träfa dig jag komer sakna dig hej vill trefa diig om du hör på en konsär david det är jag eler sök mig på facebock sök daviddorehej

2011-03-04 @ 14:10:07
URL: http://blig

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: