Category: | 2010-08-29 | 11:51:54

vad har hänt med kommentarerna?

okej, jag fattar att ni inte kommenterat eftersom det har varit dålig uppdatering här på bloggen. Men det har ändå varit samma siffra på statistiken?. Snälla kommentera något. För det är inte så speciellt kul att logga in på blogg.se och sen så har man inga kommenterar. Asså jag får iallafall värsta lusten att bara sluta blogga. För då fattar ja att eftersom ingen kommenterar så gillar dem inte våra inlägg :/. Dessutom är det svårt att blogga just nu, för skolan har börjat och allt och Sofia har typ tagit en paus. Så jag är själv med bloggen.

Postat av: malin

hahaha okeej fattar vad ni menar :D:D ÄLSKAR BLOGGEN btw

2010-08-29 @ 12:23:43
URL: http://malinalrup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du är as duktig som ändå håller igång bloggen trotts plugget och idrotter och sånt. Goooo Lina!

2010-08-30 @ 07:14:05
Postat av: sofie

nej nej nej sluta inte blogga ja älskar er blogg förlåt att ja inte har komenterat<333

2010-08-30 @ 18:02:42

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: