Category: | 2010-08-13 | 16:48:47

Om den kommande terminen..

Hej alla trogna läsare, Sofia här! Jag tänkte bara berätta lite om vad som kommer hända om den kommande terminen.

Jo, Jag och Lina börjar nian vilket betyder gymnasieval som i sin tur betyder mycket plugg! Vi kommer ta skolan i första hand, och blogga sen (fast om jag känner oss rätt så kommer det nog bli en dell bloggande ändå.. haha).

Vi gillar ju såklart att blogga, men när det är något som gäller framtiden kanske man borde tänka över vad som är viktigt. Och det räcker inte med skolan tydligen... Lina spelar basket, Jag sjunger och spelar gitarr. jag slutar visserligen på fotbollen, men börjar med dans istället, haha. så det kommer bli fullt upp som ni kanske förstår med allt plugg och aktiviteter. jag säger inte att det kommer bli sämte uppdatering, men det finns en chans för det ;)

Nu från alla tråkigheter klickar jag in en liten fin bild på Justin och hans dansare:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: