Category: | 2010-08-18 | 13:57:08

kevins pappa trycker till

Bieber-in-white

Kevin Kristopik, (Hans nummer som Justin twittrade). säger att "han inte kommer att säga hur exakt han fick justins nummer".


Kevins pappa, Mike Kristopik, säger att "om det kostar oss $ 2,000 eller $ 10,000, så är det utanför linjen."

När kevins pappa pratade med Detroit News, sa han även också : "Om jag måste betala $ 20.000,kommer jag att vara ganska upprörd, sade han.


En lokal radio värd berättade för Detroit News att Kevin hade e-postat showen förra veckan för att skryta med att han hade hackat sig in i på en utav Justins vänners Facebook-konto. WKQI-FM värden Spike sa att Kevin ville ha biljetter till Biebers konsert och stängt sin e-post genom att säga, "Ge mig biljetter eller så hackar jag dig."

Vare sig Bieber eller hans vän kommer att väcka åtal mot Kevin Kristopik är fortfarande uppe i luften, sade Nyheterna, med några synpunkter från Biebers konsert. 

jag kortade av lite av nyheten, för det var vissa ord och det blev konstigt med delar i nyheten. SÅ om du vill läsa hela tryck HÄR!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: