Category: | 2010-08-31 | 19:29:15

justin-sjukdom

Justin Bieber kan få in sin show söndag (augusti 29) natten efter att ha råkat ut för en sjukdom, men han studsade tillbaka och är redo på en utställning i New York. JB tweeted att hans läkare har sagt att han kan utföra på tisdag kväll på Madison Square Garden, där en del utav hans kommande 3-D film kommer spelas in.

"Ok sa doktorn vi är inte 100 procent men vi är redo att rocka! Rensats. MSG låt oss göra det här! ", Skrev han på måndag.

"Låt oss fylla gatorna i NYC! Repetitioner i kväll var otroligt ... fick en stenig startas eftersom var inte känslan rätt men efter lunch satt spår 2morrow på MSG! Tack till alla som kom till hjälp i dag ... den här filmen är på väg tillsammans. "" Imorgon är en fest .... Vi lever en dröm och i Madison Square Garden i New York! Vem kommer !!?!?!? SE U DÄR !!!!!" tillade justin.


Postat av: Anonym

ska dom spela in filmen samma dag som konserten eller ?

2010-08-31 @ 21:02:31
Postat av: arjana

Hej, jag och Christian Beadles slog vad om att om han följde mig så skulle min vän hälla vatten över mig och jag skulle spela in det, här är videon iallafall, haha.



http://www.youtube.com/watch?v=vNdga0D99xM



Btw så följer både Justin och Christian mig på Twitter vilket jag är väldigt glad över :D

2010-08-31 @ 21:28:54
URL: http://aarjana.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: