Category: | 2010-08-16 | 13:39:45

justin och selena dejtar?



Detta rykte har pågått över hela Twitter, och det fanns en artikel om det i Showbiz Spy.

Insiders säger att tonårings stjärnorna har blivit allt tätare under de senaste månaderna.

"De har bildat en mycket nära vänskap under det gångna året, och det är uppenbart för alla oss som känner dem personligen att de gillar varandra mer än" bara vänner ", säger en källa.

"Just nu har ingen av dem riktigt någon tid för det.
Men de skickar meddelanden till varandra nästan varje dag och försöker hänga när de är i samma område. "

Selena avslöjade nyligen att hon kämpar med att hitta sig en pojkvän.
"Tyvärr har jag inte varit på en dejt på över sex månader ... I efterhand, inte riktigt verkar så länge mellan dejter, sade hon.

"Sanningen är att jag inte har träffat någon.
Men jag är ung. Jag behöver inte ha en pojkvän just nu."

Varje krossa eller förhållande är alltid en stor händelse. För att få en pojke som gillar dig och då han inte känner känns som slutet på världen ... Jag tänkte att du kommer att ha cirka 1.000 dejter tills du får din perfekta kille.

 Justin erkände nyligen att han gärna vill
finna sig en flickvän!
"Jag är singel men det är inte ett val. Jag vill hitta en tjej, säger han i en intervju med brittiska News of the World.

"Men jag tänker inte dejta någon som bara tycker om mig för min  berömmelse.
Det kommer att bli riktigt svårt att hitta en tjej som gillar mig för mig."

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: