Category: | 2010-08-18 | 18:55:41

justin- MTV VMA

okej jag har bråttom nu , så ja hinner inte rätta texten eller nånting. Men aa, ni kommer nog förstå lite iallafall ;)



Den ena är en tonåring pop fenomen känt för att framkalla Beatles-nivå hysteri i hans fans, den andra, en fri ande Atlanta MC vars debutalbum plötsligt sköt till pop framgång.
Nu är Justin Bieber och Bob som att träffa scenen som artister i årets 2010 MTV Video Music Awards. Bieber och Bob gå redan meddelat artister Kanye West, Drake och Florens och maskinen.



Fyra gången nominerade Ke $ ha och "Twilight"-stjärnan Ashley Greene kommer också att vara bland nattens presentatörer när showen går live den 12 september från Nokia Theatre i Los Angeles. Kvällen kommer att markera första VMA prestanda för både Bieber (som presenterades vid förra årets ceremoni) och Bob

"Jag ser att de uppträdde på VMAs. Allt detta är fortfarande obegripligt, eftersom förra året var jag för första gången och ingen visste vem jag var, säger Bieber, som är nominerad för Best New Artist. "Just verkligen visar att drömmar kan bli verklighet och vad otroligt hängivna fans jag har. Jag är en lycklig kille och tacksam. Nu vill jag bara komma på det stadiet, ha roligt framför mina hjältar, eftersom i slutet av dagen jag är fortfarande ett barn och fortfarande en fläkt. "

BoB är upp till fem Moonmen, inklusive Video of the Year och Best Male Video.

"Det är väldigt speciell för mig. Jag tycker det är mycket mer speciell än framgång för singlar, eftersom detta återspeglar det arbete jag har lagt ned under åren och ryktesvägen har jag hjälpt till att skapa" Bob berättade nyligen för MTV Nyheter om hans nomineringar. "Det är definitivt fantastiskt. Jag försöker att hitta ord för att förklara det, men jag kan inte. Det är oförklarligt. Jag är en riktig enkel man, så, du vet, jag accepterar varje gåva med generositet och tacksamhet."

Andra aviserade tidigare programledare omfatta Nicki Minaj, Emma Stone, Penn Badgley, Trey Songz, Selena Gomez och Ne-Yo. Ytterligare artister och presentatörer, samt VMA värd, kommer att tillkännages i de kommande veckorna.

Bieber sköt nyligen en ny VMA promo där han gjorde som Beatles, med en grupp rabiat kvinnliga fans jagar efter honom - något han inte hade några problem med. "Jag är sådan som Beatles igång, och det finns tjejer jagar efter mig, sade han om den retro-smaksatt promo. "Jag gillar tjejer jagar mig, så det är bra."

Vad vill du höra Justin och Bob göra? Dela din önskelista med oss i kommentarerna!

Den 27: e årliga MTV Video Music Awards kommer att direktsändas från Nokia Theatre i Los Angeles den 12 september till 9 pm ET. Fans kan gå till VMA.MTV.com (eller text VMA till 97.979 om de är Verizon abonnenter) att rösta för vinnarna i allmänna kategorier, bland annat Best New Artist, från och med nu till och med september 12.
Postat av: Fanny

vilken tid? :)

2010-08-18 @ 20:42:46
URL: http://fannysliife.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: