Category: | 2010-08-30 | 23:08:26

Justin Bieber Tar en sjukdag och det blir visa omläggningar på grund av sjukdom

Justin Bieber är precis som oss - han blir sjuk också. Tyvärr var den 16-åriga sångerskan tvingades ställa in sitt framträdande på New York State Fair på söndag grund av det. Visst, hans fans super besviken, men så var den kanadensiska superstjärnan.

"Verkligen inte vet vad twitter ... Jag får vila just nu och försöker återhämta sig från den inte så bra nyheter från doktorn ..." han tweeted. "Jag ska vara ok behöver bara 2 vila men jag ville alla u 2 vet att jag aldrig vill att någon av u ner. Någonsin. Jag verkligen uppskattar alla vänliga ord."

Det statliga Fair hemsida uppgav :"... På grund av en sjukdom, har Justin Bieber nytt planerat hans Söndag 29 Augusti konsert i New York State Fair på onsdag 1 september kl 07:00. " Justin's Manchester, NH datum, ursprungligen planerade för onsdag har också lagts om för 9 december, och biljetter till båda utställningarna kommer att uppfyllas.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: