Category: | 2010-08-13 | 14:00:46

hur mycket pengar får justin om dagen?

 

Justin Bieber’s mother, Pattie Mallette, and manager, Scooter Braun, are reportedly keen on making sure the pint-sized pop sensation keeps his head on the ground, so he only gets a $50 a day allowance!

“My mom wants me to learn how to be very smart with my money. If I save [my allowance] for a week then I have a couple of hundred bucks that I can spend on something special."

SVENSKA:
Justin Bieber's mamma, Pattie Mallette, and manager, Scooter Braun, är enligt uppgift angelägna att se till att "pyttelilla" pop sensationen håller huvudet på marken, så han får bara $50 per dag!

"Min mamma vill att jag ska lära mig hur man blir smart med pengar. Om jag sparar min tilldeling i en vecka har jag några hundra dollar som jag kan spendera på något speciellt."

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: