Category: | 2010-04-07 | 21:59:20

PEOPLE MAGAZINE


världens söötaste !!

såhär twittrade Justin om det :
Exlusiv berättelse och bilder i det nya numret av @ peoplemag. Jag ser galen ut som fan på omslaget, men om du inte kan skratta för dig själv har du inte kul. (Från men är jag inte säker om jag har översatt rätt. Så kommentera om du förstår;))


Men tidningen verkar vara skit bra . Och det tror ja Justin också tkr. Så ska kolla upp om man kan köpa den i Sverige. Jag har för mig att jag har sett den tidningen nån stans i Sverige. Men det kanske var på Arlanda(flygplatsen). Men man får kolla sig runt på typ 7 elven, press stop, statiol(där tror ja inte att den finns men man kan iallafall kolla). aa det är bara att leta på och om ni hittar den någonstans säg gärna då vart ni hittat den. Vi skulle bli jätteglada då ;)

Postat av: beatrice

så snygg :) säg till om du hittar ;)

2010-04-07 @ 23:31:21
URL: http://beatricepaal.blogg.se/
Postat av: hanna

enda felet är att det ska vara "men kan du inte skratta ÅT dig själv har du inte kul" inte för :)

2010-04-13 @ 21:29:11
URL: http://hkhajeh.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: