Category: News! | 2010-04-08 | 10:28:19

om Guldbiljetten 2.0

jag och min kompis förbeställde My World (part1) på http://justinbiebermusic.com så fick min kompis en guldbiljett! vi blev väldigt förvånade eftersom vi hade hört att man bara kunde få den i USA! men eftersom vi hade importerat dem så var det möjligt. sedan kom nästa problem: man kunde inte vinna om man registrerade den på en svensk IP-adress, så vi började ta kontakt med massa twitter-kompisar . vie började snacka med världens snällate tjej från Kanada. hennes namn var Wazaira och vi två delade ett twitterkonto. vi började skypa med henne, meb efter ett långt och roligt samtal kom vi på att det inte guck att registrera den i Kanada heller eftersom de hade en speciell biljett där. så min kompis, jag och Wazaira tog kontakt med (också en jättesnäll) en tjej från USA. vi 4 skapade en pakt och skulle bjuda in varandra om någon vann. tyvärr så vann vi inte men det jag försöker säga med det här är att jag har fortfarande kontakt med Wazaira och vi skypar ganska ofta och att ha samma intressen för oss samman. det andra jag vill säga med detta är att du kan få en guldbiljett här i Sverige!

Så mitt förslag nu är att man kan beställa My World 2.0 från en amerikansk sida och sen om det blir någe problem som det blev för Sofia så gör ni som hon har skrivit här ovanför. Det löser sig alltid!

MEN..

man kan inte köpa skivan i Sverige elr från någon Svensk sida för då kommer man definitivt inte vinna. Så beställ från en amerikansk sida och om det blir problem så försöker ni lösa det som Sofia skrev ovan ;)

Postat av: anonym

men om ni fck en guldbiljett så borde ni vunnit eller? :)

2010-04-08 @ 10:43:27
Postat av: Anonym

hej vill bara säga att jag tycker att er jb-blogg e bäst av allas för att ni uppdaterar och hittar ofta saker om justin som andra inte gör. :))))))



keep on with the good work!

2010-04-08 @ 11:14:42
Postat av: natalie

juste man måste även bi i usa typ och vara 13 år:( vet konstiga regler men så e det..Ps seriöst! eran blogg rules asså den är bääst kmr bajsa på mig snart för den e så bra! nej emn de snat ni gör ett grymt bra jobb fortsätt men deee. Love u!:D

2010-04-08 @ 12:28:54
Postat av: Sigrid

men kan man vinna om man köper från cdon.com (alltså my world 2.0), för det står ju import där? :S

2010-04-10 @ 12:54:28
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: