Category: News! | 2010-04-26 | 17:04:11

Justins tatuering

Vi har inte skrivit någonting om Justins tatuering för vi har inte vetat om det var säkert. Vi ville vänta tills vi fått ett bevis.

Nu gick jag in på JBmusic och där fick jag svar på min fråga. alltså: Justin har en tatuering som betyder ”You have the freedom to be who you are, be yourself, here and now, and nothing can get in your way.”. Det är en familje-tatuering och citatet kommer ur boken Johnathon Livingstone Seagull” som är skriven av Richard Bach.

Här har vi en bra bild på Justins tatuering

det liknar en duva enligt mig, vad tycker ni?
man kan också se här att de flesta från hans familj har en sån här:


SOURCE
Postat av: beatrice

hans tatuering är assnygg :)

2010-04-27 @ 16:18:48
URL: http://beatricepaal.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

jag ska skaffa en sån :)

2010-05-14 @ 20:09:45

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: