Category: | 2010-04-21 | 15:09:44

justin svårt att skaffa flickvän?

Justin Bieber confessed to TWIST that he's finding it hard to get a girlfriend: 'I don't know where to meet girls.' Justin revealed that he's known all the girls in his neighborhood since they were kids and he has either crushed them before or they're not his type. How has he met them in the past? 'I don't know. I guess..

..I have met them through my friends.' Justin wants their connection to happen naturally: 'I just go to places and like to hang out. If I meet a girl, but I'm not good at going out and trying to meet girls. These days I don't really even have time to go check out girl.' What he's looking for in a girlfriend: 'I want someone with a great smile who makes me laugh. I think I'd just see her and know.'

SVENSKA :  Justin Bieber erkände till TWIST att han har svårt föör att få en flickvän: "Jag vet inte var jag kan träffa tjejer." Justin erkände att han är känd bland alla tjejerna i hans grannskap sedan de var barn och han har antingen krossat deras hjärtan eller så var dem inte hans typ.Hur har han mött dem tidigare? "Jag vet inte. Jag antar att ..

.. Jag har träffat dem genom mina vänner. " Justin vill att när han ska träffa den rätta tjejen så ska det ske naturligt: "Jag vill bara gå till platser och umgås. Om jag träffar en tjej, men jag är inte bra på att gå ut och försöka träffa tjejer. Dessa dagar har jag egentligen inte ens har tid att gå och titta efter en flickvän" Vad han söker i en flickvän: "Jag vill ha någon med ett fint leende som får mig att skratta. Jag tror att när jag ser henne , så vet jag att det är hon. "

 

Postat av: florentina

Naaaaaaaaaawwww , sååååå gullig kille <3

och jag vet att alla tjejer önskar att det kan vara de som är den rätta för honom (:<3<3<3



jag vill verkligen vara den tjejen :/ <3<3

2010-04-22 @ 09:10:40

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: