Category: | 2010-04-08 | 22:36:05

Just nu gör Justin..

Just nu så är tydligen Justin på Late Night Show med Jimmy Fallon. Det har tydligen Dan (Justins gittarist) skrivit på twitter och twittrat en bild på sig själv.Och samma sak har Justins livvakt gjort och lagt upp en likadan bild som dan. HAHA :D.
Jag försökte hitta om man kunde se showen live men jag hittar ingenting :(. Det jag undrar är nu om ni skickade in någon fråga till showen ? Det gjorde iallafall jag och Sofia. Vi frågade om det verkligen är sant att Justin kommer komma till Sverige i Maj?Och vad är den bästa saken med att vara Justin Bieber? Men vi får väl se om han svarar på dem frågorna. För Jimmy plockar ut frågorna. Så det är inte säkert att den frågan kommer ställas. Men vi kan väl hoppas ;)

den här bilden twittrade Dan(Justins gittarist). För ungefär en timme sen.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: