Category: News! | 2010-04-25 | 19:35:43

"I like confident girls!"

Detta hittade jag på OceanUP.com:

På svenska:
Justin avslöjade till Tiger Beat att han blir imponerad när en tjej som närmar sig honom för att berätta för honom att de gillar honom, även om det är genom sina vänner: "Jag hade en tjej kommit fram och säga:" Min vän tycker du het. " Jag är svarar "Thaaaanks." Jag tror det så för alla när en av dina vänner går och berättar för killen.

Justin komihåg en flicka som var rädd för att tala om för honom hur hon verkligen kände: "Hon var rädd att bjuda ut mig, så hon frågade mig vem jag gillade." Jag förstod att hon var kär i mig: "Jag var tvungen att berätta för henne jag inte gillar henne på det sättet. Jag ville bara vara vänner. Hon var lugn med det eftersom vi var goda vänner och jag ville inte göra det konstigt. "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: