Category: News! | 2017-01-06 | 20:58:05

Presentation :)

Hej! Mitt namn är Hanna Thorander och jag är ny här på bloggen. Jag bor lite utanför Stockholm och jag är 16 år. Jag älskar Justin så himla mycket och jag lyssnar på hans musik varje dag. Jag har varit en belieber sedan 2009. Han betyder väldigt mycket för mig. Jag var på Justins Purpose World Tour konsert den 29:e september och det var verkligen en oförglömlig kväll. Min största dröm som jag har är att träffa Justin en dag och ha en konversation med honom. Andra intressen som jag har är att umgås med kompisar, kolla på serier och filmer. Jag håller mig väldigt uppdaterad om vad Justin gör så detta ska bli roligt att få börja blogga på den här bloggen. 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: