Category: News! | 2016-09-27 | 22:05:32

Sista påminnelsen om skyltar

Ett sista inlägg nu om skyltarna!
Den 29 gäller dessa skyltar:


Under purpose.

Den 30 gäller denna skylt:

Under life is worth living.

Kom också ihåg purpose tour heart for Justin. Ta ner telefonerna under någon låt och håll hjärtan med händerna :-)

Jag har skrivit ut typ 50 skyltar som jag tar med till dom som inte har som är nära mig i kön. Om alla som har tillgång till skrivare kan skriva ut typ 10st och ge till de som inte har så kommer det bli så fint!
/Elvira
Postat av: Alva Wilsson

Hur stora ska dom vara? :)

Svar: A4 :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-28 @ 01:33:38
Postat av: Anonym

Jag har ingen tillgång till att skaffa skylta skulle jättegärna vilja ta där!

2016-09-28 @ 07:09:44
Postat av: Anonym

Hej! Vilken tid behöver man vara där för att köpa merchandise? Jag har sittplats o behöver därför inte köa men ja undrar vilken tid det som best att köpa eftersom det kan bli långa köer o allt kan ta slut..

Svar: Jag skulle nog säga mellan 17:30-18:30 :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-28 @ 07:11:05
Postat av: Saga

Hej! Jag undrar om ni skulle kunna skriva vad som är bra att ha på sig och med sig. Jag vet att jag ska ha med mig mobil, pengar & powerpank. Men ingen aning om vad jag ska ha på mig! Tacksam för svar!

Svar: Ta en munkjacka och en kortärmad, så du kan knyta munkisen runt midjan när du kommit in arenan. Ta bekväma byxor med fickor för powerbanken och telefonen. Bekväma skor, typ joggingskor är bra, det är så mycket skönare att stå och hoppa i sånna än i tex converse med helplatt sula!
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-28 @ 07:38:17
Postat av: Indra

Hej, vet ni när han landar?

Svar: Nej tyvärr inte
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-09-28 @ 11:46:07

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: