Category: Frågestund | 2016-11-20 | 07:10:12

Läsarfråga

Vad är den pinsammaste Justin gjort på denna turné ramlat eller så vidare?

svar: Det beror ju helt på, jag vet ju inte vad Justinbuppfattar som pinsamt. Men under en konsert så ställde han sig i lådan för Mark my words och började åka upp men när han var halvvägs upp så insåg han att han glömt mikrofonen och fick då hoppa ut och hämta en mikrofon och fortsätta sjunga nere på marken istället.

Ett flertal gånger har han också halkat och ramlat i vattnet under sorry!

/Elvira
Postat av: Anonym

Vart kan man se amas idag???? När???

2016-11-20 @ 14:12:08
Postat av: Anonym

Jag vill hjärna träfa honom jag älskar honom han är min största och snuga idål kan ni seja det till honom på något sätt jag har försökt hita hans numer men han svarar inte men det är och jag vill bara att han vet att jag är en av hans största fans snälla fösök seja det till han jag är 12 år och bor i Norrköping i hageby

2017-01-10 @ 21:15:31

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: