Category: Purpose Tour -16 | 2016-07-17 | 22:15:49

Bieber säger ifrån

Under den senaste konserten på Purpose Tour så sade Justin ifrån till fansen, rapporterar Mirror.
Under en låt så ska någon ha kastat upp en hatt på scenen och då reagerade han med att säga något i stil med "Ta den här stunden till att lyssna och försök inte ge mig en hatt eller vad det nu är, för jag vill förmodligen inte ha skiten".

Senare bad han om ursäkt genom att säga "ledsen att jag slängde din hatt men du förstörde ögonblicket".

Vad tycker ni om att han säger ifrån?



Postat av: Anonym

jag tycker han gör rätt ifrån sig! hoppas vi svenska belibers inte gör så och faktiskt kan ta ner mobilerna någon gång och bara lyssna och njuta! och inte försöka få hans uppmärksamhet när det gäller att irritera honom.

2016-07-18 @ 00:30:28
Postat av: Anonym

När avslutar ni tävlingen med Caseapp?

Svar: Snart, vi håller på att ha kontakt med caseapp just nu, men den blir lite sen.
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-07-19 @ 23:50:48

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: