Category: Justins kläder | 2016-01-29 | 15:00:00

Justins hoodie

 
Någon annan än jag som blev helt kär i Justins cardigan han hade på sig igår? Orginalet kostar ca 12 000 kr och kan köpas HÄR. Helt sjukt dyrt för en cardigan. Vill ni vara lika mysiga som vår prins och inte betala 12 000 för en cardigan hittade jag DENNA och DENNA till jättebra priser ♥
 
Postat av: Anonym

Snälla uppdatera oftare och roligare med mer personliga inlägg och inte bara bilder från Justins eller fans instagram..!! Saknar den gamla uppdateringen:) Tips på inlägg: Allt om Purpose tour (vad man vet än sålänge om vilka låtar, osv osv), Justins bästa/sämsta uppträdanden och intervjuer. Kram på er!

Svar: Kramar tillbaka ❤
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-01-30 @ 19:13:48
Postat av: Anonym

Förresten har jag en fråga: såg på ett fan account att Justin håller på att spela in musikvideo till Love yourself och Company(!!) Är detta något ni vet är sant eller hört?

Svar: Faktist har jag inte hört om något sånt, jag kan försöka googla runt lite :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2016-01-30 @ 19:15:03

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: