Category: Dagens fråga | 2015-11-23 | 15:22:13

Dagens fråga

Dagens fråga är lite annorlunda:
 
Tror ni Justin kommer tillbaka till Sverige? Jag vill höra allt ni har att säga om ämnet! 
 
 
Postat av: Lova

Ja det tror jag verkligen! Och hoppas såklart. Eftersom han hade tre stycken slutsålda konserter här förut så tror jag han kommer att komma tillbaka!

2015-11-23 @ 20:28:13
Postat av: Belieber

Ja, det tror jag men jag tänker inte ta det för givet att han gör det för vem vet? Förra gången han var här blev det ju inte så bra med poliserna!

2015-11-23 @ 20:30:36
Postat av: Anonym

Efter konseren i Norge nu på hösten skrev han ju "I promise to make it up to you on tour" på IG efteråt. Om han kommer tillbaka till Norge kommer han nog till Sverige också eftersom att det är precis bredvid. Han har ju också varit i många Europeiska länder b.la. nu på hösten, men INTE i Sverige, så han kanske byter ut lite så att så många som möjligt får chans att se honom! Som någon annan sa sålde han ju slut de 3 senaste konsererna 2013, så det var ju inte misslyckat!

Men sen får vi såklart inte hoppas för mycket med tanke på vad som hände med poliserna och drogerna förra gången!

Älskar bloggen och fortsätt gärna uppdatera om Jelena... hehe... Jelena shiper...

Kram ;) Ni är bäst

Svar: Du är bäst! Kram
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-11-23 @ 20:58:57
Postat av: Anonym

Jag tror han kommer tillbaka. Skulle du kunna berätta i ett inlägg om vad som hände senaste gången han var i Sverige? #nykomenbeliber

Svar: Skulle vi kunna göra! Kram
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-11-23 @ 21:00:51
Postat av: Anonym

Jag tror han kommer (-: även om det inte blev så bra med poliserna blev det nog en tankeställare för honom inte tror jag han är arg för det eller så .

2015-11-23 @ 22:24:11
Postat av: Anonym

Kika in på IG:en bieber_back_to_sweden, kolla sedan på twitterbilderna. Efter man har läst de så är man ganska säker på att han kommer till Sverige!!😄 p.s älskar eran sida!!💗

Svar: Tack så mycket! :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-11-24 @ 16:01:55

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: