Category: News! | 2014-07-07 | 23:36:00

Justin via Instagram- RIP Alicia

@justinbieber: I heard about Alicia’s passing this weekend. My heart goes out to her family and loved ones. I remember meeting Alicia a few times at my M&G’s. She did so much for the Belieber family and I will always love her for that. God is great and I know he will take Alicia into his arms and make sure she is happy so she can also watch over us. I love you Alicia. - Justin

 
 
Översättning: Jag hörde om att Alicia har gått bort den här helgen. Mitt hjärta går ut till hennes familj och kära. Jag kommer ihåg att jag träffade Alicia några gånger på mina M&G's. Hon gjorde så mycket för Belieber familjen och jag älskar henne för det. Gud är bra och jag vet att han vill ta Alicia till hans armar och se till att hon är lycklig så att hon också kan vaka över oss. Jag älskar dig Alicia- Justin 
 
 
 
 
Postat av: Ajla

Vem är hon?

Svar: En belieber som träffat Justin flera gånger. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-07-08 @ 15:19:45
Postat av: Anonym

gud vad fint sagt av Justin han visar verkligen att det är vi som betyder allt för han och jag älskar han för det och so ha han ett hjärta av guld

2014-07-08 @ 22:23:09

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: