Category: News! | 2014-01-28 | 00:24:00

Angående Justins rättegång!

Det är många som undrar över allt kring Justins rättegång just nu. När är den? Vad är sant? Vad är inte sant? osv. Jag kan säga att i detta nuläge så har jag ingen aning. Jag vet inte om dom andra bloggarna vet något, men det tror jag inte. Det är inget som någon har gått ut med, när rättegången är. Det enda jag har hört var att rättegången skulle äga rum idag, Måndag, men eftersom att Justin är i Panama just nu så borde det varit ett falskt rykte. Sen angående vad som är sant och inte sant är något som vi inte heller vet. Det har stått i tidningar att det bara var falska anklagelser osv, men man vet aldrig med media. Det går så många rykten hela tiden. Det här är det enda vi vet för tillfället, vi kommer att skriva all fakta angående Justins rättegång så fort vi vet helt säkert! Hoppas ni blev nöjda med det lilla svar ni fick!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: