Category: Artiklar/Tidningar | 2014-12-14 | 10:50:18

Intervju med Justins hårstylist

.
Foto: Nick Onken
 
Här kommer en ny intervju som jag hittade med Justins hårstylist Florido Basallo.
 
1. Okej, första frågan. Varför färgade du Justins hår blont?
- Att bli blond var Justins idé. Han ringde mig en dag och sa att han ville bli blond och jag var helt klart med på att hjälpa han. Vi har gjort samma sak så länge och han ville göra en förändring. Jag har fått mycket feedback från hans fans, inte bara bra saker men jag är ändå glad att de säger vad de tycker och att de får reda på varför jag gjorde det - för att Justin bad mig!
 
2. Så för alla blonda Beliebers runt om i världen, vad har du för tips att hålla färgen fin?
- Det är väldigt viktigt att de använder ett bra schampo. Det är nyckeln till det skulle jag säga.
 
3. Tror du han kommer färga tillbaka till sitt bruna hår?
- Det vet man aldrig. Jag personligen älskar hans blonda hår, och det kommer se bättre ut när han låter det växa ut lite så hans mörka hår får komma fram också. Han har jobbat på sin nya musik så länge och då tycker jag det är kul med förändring.
 
4. Så vad händer för Justin nu?
- Det kommer tiden avslöja.
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: