Category: Bloggläsare | 2013-10-05 | 13:03:00

Tell a friend to tell a friend

Som ni såg så la Justin ut en svensk bild på Instagram.

Jag och några beliebers kom fram till att vi kunde göra samma sak som de som de gjort på bilden, fast större. T.ex. att alla svenska beliebers som bor i Stockholm kunde ses i stan imorgon, söndag, skriva ut bilden nedan (högerklicka, spara som...) och sätta upp i hela stan och sina egna områden där man bor. Sen kan alla som inte bor i Stockholm göra samma sak fast i sina egna städer.

Man ska ta en bild på de sjukaste platserna man satt ut sina lappar på och skicka dem till mig på KIK (sheilaac) eller till medon98. Så fixar vi ett collage som alla ska skicka till Justin.

Vi vet att det är i sista sekunden, men ja. Det skulle bli jättekul om du kunde sprida vidare detta till andra Beliebers.
Följ @biebeerlicious och @theycallusbeliebers för mer information om tid m.m.

/ @ssheilabieber

Jag, Emilia, har ingenting med detta att göra, utan @ssheilabieber hörde av sig till mig och frågade om jag kunde publicera detta. En jätterolig idé, så hör av er till ovanstående personer för mer information!
 
Postat av: Anonym

Kom igen nu beliebers! Vi sätter upp ÖVERALLT, vi måste visa att Sverige älskar Justin!<3

2013-10-05 @ 13:34:46

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: