Category: News! | 2013-10-22 | 17:37:00

Ett halvår sedan

 
Idag är det ett halvår sedan Justin var i Sverige för första gången och hade sin första konsert! Visst har tiden gått fort och visst saknar man det grymt mycket?
Var du på någon av konserterna? Och vad var ditt bästa minne med det? 
 
 
 
 
Postat av: BELIEBER

Åh jag saknar det såå mycket. Jag och min syster flög här hemifrån Skellefteå på Söndagen. Då när vi hade landat for vi till vårat hotel och sedan for vi till Grand Hotel eftersom vi hörde rykten om att Justin hade kommit då, vilket inte var fallet. Men vi var iallafall där och träffade massa trevliga Beliebers. På Måndagen for vi till Grand Hotel igen och då var det så sjuukt mycket folk där! Vi väntade i ca 3 timmar sen kom hans buss och guuud vad jag saknar kaoset som uppstod då alltså.. Iallafall så stod vi där tillsammans med alla andra och skrek och tillslut kom Justin ut och jag såg han. Visste inte vad jag skulle göra, började bara skrika och gråta.. Så jävla sjuk känsla. Vid 4 for vi till Globen och eftersom vi hade sittplats så behövde vi inte stressa. Kvällen var heeelt underbar och egentligen var det tänkt att vi bara skulle se Måndagens konsert.

Då, på Tisdagförmiddag såg vi på Facebook att dom släppte några till biljetter till kvällen, och som en ren impuls så köpte vi två sittplats och vi fick turen att dom var brevid varandra! Och vi hade redan bokat flyget hem för längesen så vi ringde till flyget och frågade om vi kunde boka om våra biljetter vilket kostade 1000 kr. Men vi gjorde det. Sen hade vi inget boende tisdagkväll, alltså natten från tisdag-onsdag eftersom vi egentligen skulle åka hem Tisdag. Så vi planerade att sova på Arlanda på bänkarna haha men då fixade min mamma ett rum åt oss.

Är så glad och lycklig att vi köpte biljetter till tisdagen, bokade om flyget och ja ALLT för gud var jag hade ångrat mig i efterhand annars. Att jag skulle få se han en gång var fantastiskt, nu när det blev två - jag kunde inte vara lyckligare.

Fyfan vad jag saknar att vara utanför Grand, saknar Justin, saknar stämningen i hela Stockholm.. Åh. <3

2013-10-22 @ 17:58:56
Postat av: Jessica

Har han inte varit här innan på intervju?

Svar: Nej han hade aldrig varit i Sverige tidigare, endast i Norge och Danmark!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-22 @ 18:05:08
Postat av: belieber

jag har inte varit i justin biebers konsert för att jag fick inte tag på bilijetter därför skulle jag bli jätte glad om ni informerar om han kommer tillbaka när pris. en sak till kan ni skriva om justin biebers parfymer ingridenser det sägs att det finns justins svett i dem är det sant snälla svara så fortn ni kan

Svar: Vi informerar så fort vi vet något! Tror inte Justins svett finns i parfymen. Kram :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-22 @ 18:10:15
Postat av: Julia

Jag var på hans konsert den 22/4 och det var den bästa kvällen i mitt liv! har någon av er som äger bloggen varit på en av konserterna? skulle gärna vilja veta. Ps: älskar bloggen! :)

Svar: Jag Matilda var i alla fall på 22a och 23dje! Var overkligt! Kram :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-22 @ 18:41:05
Postat av: Thilda

Jag va inte på hans konsert i Sverige men va på hans konsert i Danmark :D den kvällen var den bästa kvällen i mitt liv, minns när alla räkna ner från 10 till 0 och hur mycket jag o min kompis skrek haha och sen de talet dom hade i början om "believe" då innan han flög in med vingarna! :') jag har fortfarande inte fattat att jag har sett Justin i VERKLIGHETEN och varje gång jag tänker på de blir jag lycklig och känner en konstig känsla i hjärtat haha. Jag har aldrig skrikit så mycket som jag gjorde den kvällen! Åhh jag saknar de så mycket :( sen va de ju ändå rätt fett att jag satt brevid Benjamin Lasniers kompis ;) haha! Även om jag inte träffde Justin så kändes de ändå som jag gjorde de, tänk jag har andats samma luft som han, befunnit mig i samma lokal som han vid samma tid känslan är obeskrivlig skulle tagit ett helt år för mig att beskriva hur det känns att ha sett Justin i verkligheten och sen fått säga till han att jag älskar han sååå mycket i verkligheten.
kan ni inte skriva här på bloggen när ni fått mer information om Justin ska besöka sverige igen, skulle betyda mycket :)<3
kram

2013-10-22 @ 19:05:34
URL: http://nattstad.se/thildajohansson
Postat av: julia

Coolt att du var på 2 konserter!!

2013-10-22 @ 20:32:26
Postat av: Linnea

Jag var där 24. Det bästa minnet var när han sjöng fall och jag fick ögonkontakt med honom. Började gråta när jag sedan skulle berätta det för min kompis nästa dag!

2013-10-23 @ 15:31:55
Postat av: Anonym

oj!!!! det känns som om det var för en vecka sen!<3 älskar han!!!

2013-10-23 @ 15:56:52
Postat av: Thebiebesss

Jag å min kompis lyckades inte att få biljetter men vi åkte till Globen ändå och när vi står vid hans tour buss och väntar på att han ska komma ut så kommer alfredo och och jg p min kompis börjar skrika å ba har du biljetter han ba nej sorry men om jag skylla ha de så skulle ni få dom vi ba aha okej. Sen så han ba girls want to take a picture with me? vi va OMG yees och de va en massa långa tjejer där som inte änns viste vem han var som ställer sig längst fram på bilden och jag å min kompis som ör rätt så korta får stå längs bak å hoppa så på bilden som han la ut på ig så ser man två suddiga huven som sticker upp längst bak å de e vi men sen så fick vi ta en egen bild men honnom och sen så springer vi därifrån skrikandes å gråtandes och så träffar vi några tjejer på vägen som ba OMG fick ni se justin vi ba nej vi träffa alfredo flores dom va Vafan vem e han. Man ba men va. Tekniskt sätt så här jag kramat Juju

2013-10-23 @ 22:46:34
Postat av: Thebiebesss

Jag å min kompis lyckades inte att få biljetter men vi åkte till Globen ändå och när vi står vid hans tour buss och väntar på att han ska komma ut så kommer alfredo och och jg p min kompis börjar skrika å ba har du biljetter han ba nej sorry men om jag skylla ha de så skulle ni få dom vi ba aha okej. Sen så han ba girls want to take a picture with me? vi va OMG yees och de va en massa långa tjejer där som inte änns viste vem han var som ställer sig längst fram på bilden och jag å min kompis som ör rätt så korta får stå längs bak å hoppa så på bilden som han la ut på ig så ser man två suddiga huven som sticker upp längst bak å de e vi men sen så fick vi ta en egen bild men honnom och sen så springer vi därifrån skrikandes å gråtandes och så träffar vi några tjejer på vägen som ba OMG fick ni se justin vi ba nej vi träffa alfredo flores dom va Vafan vem e han. Man ba men va. Tekniskt sätt så här jag kramat Juju

2013-10-23 @ 22:47:09
Postat av: Bohemhoe

Stuntet när en kille låtsades va bieber va ganska roligt.......

2013-10-25 @ 20:53:40
URL: http://bohemhoe.blo.gg/
Postat av: ♡ Hanna Andersson ♡

Glömmer aldrig dagen då jag såg min största idol, inpiration och lifesaver!

2013-10-25 @ 20:54:03
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: Elin Brolin | Foto och mode

Jag var på hans tredje konsert, på Onsdagen. Glömmer aldrig dagen, grät hela tiden... Kunde inte andas, hamnade nästan på sjukhus... Bästa känslan <3

2013-10-25 @ 21:13:59
URL: http://elinbrolin.webblogg.se
Postat av: Matilda

Nej jag är ingen beliber, men skulle inte tacka nej till en konsert biljett för han är grymt duktig :)

2013-10-25 @ 21:23:31
URL: http://matildasavelind.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: