Category: Intervjuer | 2013-03-28 | 01:29:00

"Värsta för mig är att svika mina fans," säger Justin Bieber i en intervju med US Weekly

Justin Bieber blev intervjuad i denna veckas upplaga av amerikanska tidningen US Weekly, där han klargjorde igen rykten och pyrogen om de konstanta negativ temana runt din karriär och personliga liv, enträget avslöjas av pressen.

Sångaren gjorde det klart att det är långt ifrån perfekt, att mitt i så mycket negativitet, besviken vad fruktar mest är hans fans och mer.Kolla in utdrag redan släppt:

Justin kommenterade din dålig tid med pressen och paparazzi i London i början av mars månad:

"Den största missuppfattningen om mig är att jag är en dålig människa. Jag bli upprörd med det. Jag har ett stort hjärta. Vill vara en bra modell, men vissa människor vill att jag ska misslyckas... jag ibland fel. Det är en del av den mogna... Jag är ung och jag älskar att ha kul. Det finns inget fel med."

Som gas mask han använde på stadens gator och ledde till ännu mer kritik och spekulationer i pressen, Justin förklarade att det var en satsning mellan vänner:"Gasmasken var ett skämt med mina vänner. Jag ville dölja hennes ansikte från alla kameror, de har det som ett skämt. Mina vänner och jag gillar att spela. "

Justin också genererade kommentarer den 28 februari när han fotograferades in hotellet där bodde i London, bar överkropp, mitt i den starka kylan. Sångaren var angelägen om att kommentera och klargöra frågan: "jag var fortfarande med en del av mina kläder från min tur och jag gick igång till mitt hotell."

Men ingenting kan göra Bieber rädsla så mycket, och inte heller mängden negativa rykten om hans personliga liv eller karriär, som möjligheten av besvikelse dina fans. Så, när den var knappt i hans 3 ° show på O2 Arena i London, 19 år gammal stjärna var angelägen om att återvända till scenen och förklarade varför:

"Jag svimmade på grund av influensa... Värsta för mig är att svika mina fans-vi hade bara fem låtar till ha-så de gav mig syre, och jag bestämde mig att avsluta showen och gå sedan till sjukhuset. Showen måste fortsätta. "

Sångaren gjorde det klart att han inte låter något få avskräckta, "Jag vet vem jag är och jag kommer inte låta negativitet mot mig slå mig ner. Jag är en positiv person och jag tänker gå såhär ", fortsatte han."Denna verksamhet kan få ner dig, men jag har ett starkt team runt mig, och min familj och alla fans. Kärlek övervinner negativitet. Jag är inte perfekt, men jag växer och försöker att bli bättre varje dag. det är en del av livet. "

På framtiden och planerar för efter hennes tur, Believe, som hittills har markerat datum fram till augusti? " jag tänker på mitt nästa album, den nästa turnén. Eller kanske jag ska ta en paus, sade han. "Jag gissar detta. Är det inte vad du ska göra till 19 år? "


 

Postat av: Tussan

Stackars kille han har en fruktansvärd press på sig han kämpar och kämpar.Jag tror han skulle behöva ta en paus från allt. Han vill värkeligen inte svika sina fans det märker man ju det är nog hårt slag mot honom när han gör det. jag tror att man ska ge honom postivförstärkning och när han gör fel ingorera men samtdigt inte uppmuntrar honom att göra om felet. Han måste få göra fel och lära av dom han är männsklig. Han har aldrig tidigare sagt att den största missupffatningen om honom har varit att han är dåig människa. Att vara en bra förbild handlar inte bara om att göra rätt utan oxå om att göra fel och erkänna dom. Men justin får väldigt mkt kritik hela tiden och då hinner han inte vila upp sig. Jag litar på hans team vist dom kan inte skydda honom från allt men jag tror att utan dom hade saker gått ännu värre. Jag är 23 jag hade inte klarat den pressen han har på sig. Det är lite så vad han gör får han kritik han är mobbad. Jag tror lite att det är som han säger folk vill att han ska misslyckas folk sitter oxå väntar på det. Jag tror att andra kändisar skulle kunna göra samma fel utan att det blir samma rubriker . Bieber han är bara 19 man kan inte förvänta sig att han ska gör total rätt hela tiden men han har krav på sig att uppföra sig väl hela tiden. jag tycker det är hemsk att visa artister blir hackycklingar. Sen det med weed jag har tänkt mkt på det han gjorde det nog i ren förtvivlan förhoppningsvis gör han inte om det.

2013-03-28 @ 10:02:23
Postat av: Tussan

Stackars kille han har en fruktansvärd press på sig han kämpar och kämpar.Jag tror han skulle behöva ta en paus från allt. Han vill värkeligen inte svika sina fans det märker man ju det är nog hårt slag mot honom när han gör det. jag tror att man ska ge honom postivförstärkning och när han gör fel ingorera men samtdigt inte uppmuntrar honom att göra om felet. Han måste få göra fel och lära av dom han är männsklig. Han har aldrig tidigare sagt att den största missupffatningen om honom har varit att han är dåig människa. Att vara en bra förbild handlar inte bara om att göra rätt utan oxå om att göra fel och erkänna dom. Men justin får väldigt mkt kritik hela tiden och då hinner han inte vila upp sig. Jag litar på hans team vist dom kan inte skydda honom från allt men jag tror att utan dom hade saker gått ännu värre. Jag är 23 jag hade inte klarat den pressen han har på sig. Det är lite så vad han gör får han kritik han är mobbad. Jag tror lite att det är som han säger folk vill att han ska misslyckas folk sitter oxå väntar på det. Jag tror att andra kändisar skulle kunna göra samma fel utan att det blir samma rubriker . Bieber han är bara 19 man kan inte förvänta sig att han ska gör total rätt hela tiden men han har krav på sig att uppföra sig väl hela tiden. jag tycker det är hemsk att visa artister blir hackycklingar. Sen det med weed jag har tänkt mkt på det han gjorde det nog i ren förtvivlan förhoppningsvis gör han inte om det.

2013-03-28 @ 10:02:59

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: