Category: News! | 2013-03-09 | 12:48:01

"Han är pressad" Judah Smith talar om Justins situation den senaste veckan

Den första veckan i mars var inte lätt för Justin, hans team och hans fans. Sångaren genomgick flera obehagliga situationer och kontroverser som rörde sig om paparazzis och press, samt komplikationer med sin hälsa. På gränsen så förlorade Justin kontrollen efter att han blivit kränkt av en paparazzi utanför sitt hotell i London, vilket resulterade en diskussion.
 
Pastor och vän till Justin Bieber, Judah Smith, blev intervjuade igår ( fredag) av Sun webbplats, och kommenterade Justins turbulenta vecka och hur det känns, "påtryckningar". Juda kommenterade också hur Justin har använt sig av denna "mörka" period, genom sökandet efter gudomlig styrka. Kolla in artikeln nedan:
Justin Bieber vänder sig till Gud medan han går förolyckas i London, sade hans pastor i natt.
Stjärnan i 19 år är pressad, och idag avslutat en vecka av mardrömmar och raseri mot en fotograf utanför hans hotell i London.
 
Bieber, som är älskad av miljontals unga fans skrek: "P * förrän, jag kommer slå dig!" Åskådare sade han var utom kontroll och pastor Judah Smith säger att Justin sökt gudomlig hjälp i vad han kallar den mörkaste perioden i karriären.
 
Juda, 34, berättade också hur han skickat direkt sina bibliska utdrag från sin kyrka i Seattle i USA, för att lugna ner honom.
 
Han Sade: "det känns under tryck. Varje ögongloben är tillägnad hans liv. Jag önskar inte detta på min värsta fiende. Detta är den första utmaningen som han hade i livet, men det kommer inte bli den sista. "
 
"Jag har uppmuntrat Justin. Har en tid att säga till Gud, "Jag är på min gräns nu. Jag behöver din hjälp. Det har metoder för att behandla, samtal med Gud och öva de antika skrifterna. "
 
"Vi utbytter verser varje dag. Justin frågar, "Gud, om du är där, jag behöver hjälp. Jag vet inte vilka beslut ska jag ta '. "
 
Judah och Justinträffades för tre år sedan genom Justins mamma, som är djupt religiös, Pattie Mallette - en anti-abort ledare i USA.
 
För bara några dagar sedan, så prisade Justin hans mentor på Twitter.Han Skrev: "kärlek min storebror Juda. Jag älskar dig dude, du inspirerar mig. När du har ett ögonblick av svaghet be Gud att vara med dig och få din frid. Jag vet att det faktiskt hjälper. "
 
Den här veckan i Förenade kungariget har varit för Bieber en katastrof.Han kom två timmar sent till en show på O2 i London i måndags, i Fredags togs han till sjukhus med andningssvårigheter.Innan dess tog det slut mellan flickvännen Selena Gomez, 20, Justins livsstil har ändrat oroväckande.
 
Han fotograferades röka ndemarijuana på en fest i Los Angeles och blev vän med badboys rapparen Lil Wayne, som åkte i fängelse under 2010 för olagligt innehav av vapen.
 
Men Juda insisterar på att hans vän, som blev en berömmelse i 2009, bara 15 år, inte är i "kollaps". Han Sade : "vad han gör är ett mycket stort jobb, särskilt vid så ung ålder. Du kommer att göra misstag. "
 
Bieber har mer än 35 miljoner följare på Twitter, som följer varje ord han säger, men Juda insisterar att han kan fortfarande känna sig desperat av att vara ensam. Och han sade: "kändisar som jag älskar, är några av de mest isolerade och ensammaste i världen .
 
"Sociala medier får mig att undra om detta leder till ensamhet. Du tror du interagerar med världen-men faktum är att du är din egen ensamhet genom en datorskärm".
 
Webbplatsen har också listat de punkter som gjorde den sista veckan av Bieber en katastrof. Kontrollera:
 
1. Den 25 februari -kommer ut med en mask i London.
2. 1 Mars - "Värsta födelsedag", problem med paparazzi framför nattklubb Cirque Du Soir;
3. 2 Mars - sen till showen i Nottingham;
4. 4 Mars -två timmar sen till showen på O2 Arena.
5. Den 7 mars -avbruten konsert på O2 Arena, för att han hade svårt att andas och kände sig snurrig och togs till sjukhuset;
6. 8 Mars -konfrontation med paparazzi, efter att vara förolämpade utanför sitt Hotell i London.


Postat av: Tussan

Det är inte okej att komma försent till sina konserten. Men jag tror oxå han känner sig pressad han vill ju inte svika sina fans det märker man ju. Sen det där med paharzon, jag tyckte faktiskt att fotgrafen var riktigt otrevlig självklart tappar han ju tålamodet och blir i deta fallet rasande. Vist det är deras jobb men har provecerar dom honom tills han blir riktigt arg bieber är bara männska i ibland och kan oxå bli arg och måste få bli det. men lite oroväckande är det som sker med honom , jag tror han är utarbetad.

Svar: nej, det är det inte. Men aa vi tror som sagt på Justin, att det var tekniska fel och det var därför konserten blev försenad, men isf så tycker man att nån som var där skulle gått ut på scenen och berättat det.jaa han känner sig nog riktigt pressad från alla håll. Han vill sina fans sitt bästa och försöker göra allt. Asså jag (Lina) tänkte på det, att Jutstin är nog den kändisen som stannar mest till vid sina fans. Asså andra kändisar när dem ska till sina hotell går ju bara rakt fram och in. Justin stannar oftast och tar kort osv. Det är nog inte många som gör det.

Jaa, precis Justin är liksom en människa också, så han måste väl få bette sig som en då? alla har sina dåliga dagar, och klart man förstår Justin. Nu speciellt när han varit i London så har han fått höra massa negativt. Asså jag kan tänka mig själv att ja skulle bli jätteledsen om jag fick höra varje gång jag gick ut allt negativt som cirkulerar kring mig. Klart man klipper till slut. Jag tycker det bara vara rätt av Justin att säga till honom, för Justin visade liksom jag är en människa,reagerar som alla andra, man ska inte säga vad som helst till vem som helst, oavsett om de är en kändis, alla tar åt sig liksom..

Justin är nog riktigt utarbetad, jga känner att han behövr vila. det är alldeles för mycket för honom, om han typ inte vilar två veckor eller nåt , så kommer han nog gå i väggen. Jag (Lina) är orolig för honom! men håller alla tummar och tår som går för att det ska gå bra för honom!!!!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-03-09 @ 15:40:48
Postat av: Tussan

Den paharzon vara väldigt otrevlig och gick in för att provecera. Tur att livakten höll i justin för han vara nog så arg att han inte kunde behärska sig justin regrade männskligt vist är detta parhazins jobb men det här är över gränsen tyckre inte artisten ska få utså vad som helst. Justin är väl ganska trött och har kortare stubin. Kan msn inte göra något för honom för att visa att man hjälper honom framför allt ska man nog inte skälla på honom man ska nog ge honom postivförsterkning. Vist han måste få vet när han gör fel men får man mkt negativ kritik ofta så blir man ju bara ännu surare och argare. Jag hoppas han klara den krisen som han verkar ha just nu.

Svar: ja, instämmer dig!!vi håller alla tummar och tår och hoppas att han klarar allt , vilket vi tror han gör eftersom han är så himla stark som person!!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-03-09 @ 23:16:39

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: