Category: Övrigt | 2013-07-11 | 14:24:12

Vad betyder Justin för dig?

Som rubriken lyder - Vad betyder Justin för just dig?
Kommentera i fältet om varför Justin får ditt hjärta att klappa lite extra.
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Anais wilson

finns egentligen inga ord till hur mycket jag älskar honom men kan försöka.
Hans musik hjälpte mig sjukligt mycket då jag var som sjukast i min anorexi, hans musik kunde dempa min ångest, vilket få kunde göra. Hans musik är magisk på nått sett, och hans röst är otrolig.
Sen så är han så himla fin mot oss beliebers och fans. Han har själv sagt att han skulle kunna ta ett skott för oss, vilket ingen annan kändis skulle kunna göra. Han lägger ut massa pengar på välgörenhet och fattigabarn. Han hjälper så många och försöker alltid göra det rätta. Finns så mycket mer men det där var lite varför <3

2013-07-11 @ 14:55:22
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: belieber

Justin betyder jätte mycket för mig. Han är en sådan snäll och omtänksam person. Som gör allt för sina fans, jobbar och sliter och åker runt på konserter för våran skull. Följer massa fans på twitter för att vi ska bli glada och han är bara så underbar. Hans personlighet är den bästa, han är alltid så trevlig och alltid glad! Han får en att må bra och han får en också att tro på sig själv.

2013-07-11 @ 15:00:15
Postat av: Belieber <3

Det finns egentligen inga ord för det, men jag kan prova, Justin betyder sjukt mycket för mig för att, Han bryr sig om sina fans och gör mycket för POP ( Pencil of promise) och Make a wish. Han har även startat trenden show your hearts, Hans låtar tilltalar mig mycket och han får mig alltid att le. han är bara #1 för mig. <3

2013-07-11 @ 16:03:37
Postat av: Anonym

Han betyder allt för mig det är det ända jag kan säga, han har gjort så mycket för mig!

LÄS DET HÄR!
Kan inte vi svenska beliebers samlas i Stockholm nått datum och stå mitt på platsen eller nått och sjunga hans låtar och verkligen visa vår kärlek för honom?
Han har ju gjort så mycket för oss så det är väl det minsta vi kan göra, ellerhur? Vad tycker ni?
Komentera vad ni tycker :)

Snälla gör ett inlägg om det för då ser fler det!

2013-07-11 @ 16:41:44
Postat av: Anonym

Mitt på plattan*

2013-07-11 @ 16:42:52
Postat av: SAGA GRANSRTÖM

okej kanske inte kommer bli jätte bra men okej ska göra mitt bästa!<3
Jústin betyder så mycket för mig p.g.a att han har hjälpt mig egenom mina föeldrars sjukdom, min mamma låg nersövd och var nära på att dö och min pappa fick cancer & for till uppsala för att opereras. Varje gång jag tittade på Justin så kände jag att allt skulle bli bra! Han betyder SÅ mycket för mig! när jag så han i Globen så var jag så lycklig! han är min skydds ängel jag vet att han alltid är med mig! Han är också så omtänksam och såklart så otroligt söt! han batyder allt för mig och när jag säger det menar jag det! och hans musik gör mig lugn och tänker på när allt var som bäst!

2013-07-11 @ 16:45:05
Postat av: BELIEBER

Asså, jag vet inte hur jag ska beskriva honom. Han är bara så sjukt perfekt! Drömkillen, lätt! Han är min STÖRSTA och enda idol. Han betyder så sjukt mycket för mig - jag älskar honom! Om han är glad, är jag glad! Jag är så glad att han finns. Justin Bieber kommer alltid finnas i mitt hjärta - JAG ÄLSKAR HONOM SÅ SJUKT MYCKET!!!!!!!! <33333333333

2013-07-11 @ 17:08:39
Postat av: ♡ B E L I E B E R ♡

Justin är en person som betyder otroligt mycket för mig..! <3
Det som får mig att mitt hjärta klappar extra över är att, han är så sjukt snäll och vill alla sina fans väll.<3 Han vill verkligen hjälpa sjuka och fattiga små barn så att dom också ska må bra! <3
Justin är verkligen en person som vill ALLA väll!<3<3

Jag har aldrig sätt eller träffat Justin i verkligheten....;(
Men hade fått hoppats på att göra<3333333
Men det som gör mig mest ledsnast är att, tänk hur sjukt mycket Beliebers han har över hela världen det är ju positivt och roligt men... tror ALDIRIG nästan att jag kommer träffa honom eller se honom...;(<3Vet inte varför jag älskar honom så sjukt mycket<333
När han ler så ler jag, när han är ledsen så är jag ledsen <3333
Men Justin är en person som vill alla väll<3

Svar: Never say never! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-07-11 @ 17:21:56
Postat av: Cornelia

Han får inte mitt hjärta att klappa, Han är anledningen till att det slår och anledningen till att min gammelfarfars stannade. Han låg på sjukhus väldigt länge och jag satte på justins låt "Boyfriend" 5 minuter senare så låg gammelfarfar där död. Tack justin, Jag har aldrig riktigt gillat gammelfarfar. Du har gjort mitt liv så mycket lättare. Han är MIN och vi SKA gifta oss en dag.

2013-07-11 @ 17:43:18
Postat av: Samma som plattan grejsen

Också kan vi ju ha plakat som det står hur mycket vi älskar Justin på och sånt!
Sen typ skrika belieber ramsor och sånt

2013-07-11 @ 17:52:23
Postat av: belieber

han betyder allt för mig, världen. Att se två av hans tre konserter här i Sverige betydde allt för mig. Han betyder allt för mig. han är så omtänksam, hans röst är så jävla underbar. Love you Justin, forever.

2013-07-11 @ 18:00:30
Postat av: FOREVER A BELIEBER

Det bästa som finns är Justin Drew Bieber! Hans charm hans personlighet hans leende han har allt, tyvärr kan jag inte säga vad han är bra på för han är bra på precis allt<3 det finns något som gör han så speciell det är att han alltid är så himla snäll mot alla och att han alltid är så omtänksam! Han är verkligen en stor stor förebild för mig och jag önskar verkligen att jag skulle få träffa han öga mot öga ansikte mot ansikte näsa mot näsa, aa du fattar nog haha ! Om inte han fanns skulle mitt liv har varit väldigt tråkigt och jag skulle i oförsäg inte hålla på med mobilen hela tiden då och det skulle ha varit fruktansvärt eller mina föräldrar skulle nog tyckt om det haha..;) men han är min idol genom tiderna! Det som jag också älskar är att han är alltid så positiv hela tiden och att han har en sån bra konversation med oss beliebers! Det är något jag gillar stort, sen kan man ju faktiskt inte klaga på hans utseende jag menar titta på det vem vill inte ha en puss av det, det ända man kan klaga på är väl att han helt enkelt är för perfekt. Vi älskar även våran familj, beliebers som det också kallas, vi är den bästa familjen ever med Justin då! Det är så himla kul för alla typ på instagram har massor av fanpage engelska, spanska,norska,svenska sidor och alla håller liksom kontakten på samma sida det är väldigt roligt att hålla på med, själv har jag även en Justin konto jbieber_88 heter den du kan gärna kika in den, men jag har vart belieber sen baby och one time kom ut ! Och sen dess har jag fortsatt! Han är den bästa jag vet och om inte han skulle funnits vem skulle man då gå runt och tänka på dag ut och in. Han har det där lilla extra som många artister söker , och det är väldigt bra exempel på
just Justin då! Jag skulle inte ha lika roligt på dagarna för man har alltid konversation med sin andra familj kan man ju säga alltså beliebers då, jag är sjukt stolt att vara en belieber och det kommer jag vara tills den dagen kommer som inte för hända men när han säger stopp, men någon gång måste det hända tyvärr.. Men han är helt enkelt grym hela han och jag kommer ha Bieber fever ända tills jag slocknar haha, men jag hoppas du gillade min text och att du fick en blick hur jag tyckte och tänkte, som sackt Justin är den bästa som finns, älskar han över hela mitt hjärta!:) och jag skulle göra vad som helst att träffa min amazing idol !! :) big love <3

Din blogg är as bra , jätte fina bilder texter osv, men kolla gärna in som sackt min Justin konto på insta och på Twitter också och jag tror du redan följer mig där jbieber_88 men Aja!!

2013-07-11 @ 19:50:38
Postat av: FOREVER A BELIEBER

som du kanske förstod i texten betyder han allt för mig haha ;)

2013-07-11 @ 19:58:06
Postat av: Anonym

Det skulle vara superkul! Jag vill gjärna göra de.
Jag tror många andra också vill de, så kan vi inte göra de?
VILKA ÄR MED? :)

2013-07-11 @ 19:59:30
Postat av: pround belieber

jutin betyder allt för mej det går inte att för klara det är bara det han betyder allt för mej och går inte att förklara I LOOVEE YOU JUSTIN FOREVER

2013-07-11 @ 20:18:27
Postat av: Me

Justin betyder allt för mig.
Han vill alla väl och kämpar för att se oss beliebers lyckliga. Han är duktigt på det han gör och har en otrolig talang.
Innan när jag var ledsen lyssnade jag alltid på honom och då blev jag genast gladare. När jag var glad lyssnade jag också på honom.
Sen jag såg honom i Globen har jag inte kunnat lyssna lika mycket på honom. Från att ha lyssnat på honom från morgon till kväll varje dag kan jag nu bara lyssna på honom ibland, för varje gång jag hör hans röst börjar jag bara gråta.

Jag försöker att inte tänka på honom så mycket men det går inte för varje gång jag tänker på honom ser jag tillbaka då han sjöng "Be alrigt" på konserten och kollade in i mina ögon. Världens finaste ögon... Jag ville aldrig att kvällen skulle ta slut.

När pappa sa att han fått biljetter var jag världens lyckligaste människa. (Jag var i skolan då) Jag grät och hoppade runt jätte mycket. Alla glodde på mig och trodde jag var helt dum i huvudet, men jag brydde mig inte.
Jag hade sagt till pappa att han var tvungen att vara beträdd innan biljetterna släpptes, så han var inne på ticnet 20 min innan de släpptes. Han fick biljetter 5min efter att de släppts.

Genom hans musik kan jag relatera att väldigt mycket stämmer in i min vardag också. Jag känner att varje ord han sjunger verkligen stämmer in på mig, hur jag mår, tycker, känner osv.
Varje ord har liksom en mening och varje text är baserad på mitt liv.

Han är min första och enda idol. Jag har aldrig tyckt om någon så mycket som jag tycker om Justin. Han gör mig lycklig och glad.

Jag älskar Justin så att det gör ont. Jag kan inte riktigt beskriva hur jag känner för honom, men eftersom det inte finns ett starkare ord än älskar så får jag väl säga det.

Någon dag ska jag träffa honom, jag lovar! Jag ber ofta till Gud att få träffa honom. När jag väl träffar honom, Då ska jag tacka honom för allt.

-Never say never.

2013-07-11 @ 23:57:44
Postat av: Anonym

allt. men vad fan är egentligen allt? justin drew bieber förändrade min tillvaro, mitt leende och mitt liv. när jag först såg den charmiga killen dansande i grå hoodie trodde jag aldrig att han skulle komma att förändra så mycket i mitt liv.
Nu sitter jag här, flera år senare, och kan inte ens förklara med ord vad den här killen gör med oss alla.
Jag känner mig så förtrollad, överväldigad och överrumplad med kärlek för den här killen. Jag kan inte ens förklara vad han egentligen är. Är han vår allas ängel, skickad från gud för att undsätta oss tonårsflickor?
Jag tror aldrig riktigt att jag kommer få svaret, eller för den delen någon av oss, vad det är med Justin som gör oss alla.. till oss.
Vi alla har något med denna underbara kille vi älskar speciellt mycket. Hans ögon.. hans skratt, hans hår eller hans leende.
Eller så är det kanske alltihop. På något sätt lyckas ändå min favoritkanadensare nå ut till mig som ingen annan troligtvis någonsin kommer kunna. Med en kort tweet, ett ord i en låt, eller glimten i hans ögon som man ibland ser.
Justin och Beliebers har ett band som ingen annan någonsin kommer förstå. Än oss.

2013-07-12 @ 00:43:01
Postat av: Amanda

Justin Drew Bieber betyder allt för mig. När jag såg one time för första gången och blev kär i hans fina leende visste jag aldrig att han skulle ha en sådan stor betydelse i mitt liv. Av att bara se en video med honom eller hans röst kan göra att jag blir hundra gånger gladare. Jag tror ärligt talat inte Justin vet hur stor betydelse han har för oss Beliebers. Av att bara justin tex lägger upp en bild på Instagram där han skriver "happy" kan göra så himla mycket för en belieber. Jag tror oxå samtidigt att Justin känner värsta pressen att han måste jämt vara glad och på topp för alla sina beliebers. om justin tex har haft en dålig dag och bara känner sig ledsen så kanske han skriver det på twitter, då blir miljontals Beliebers förkrossade av att han är ledsen. Justin kan inte ens skriva ut sina känslor utan att ALLA ska reagera. Väldigt jobbigt men samtidigt beskriver det ju hur otroligt mycket han betyder för alla oss Beliebers när vi tex blir sjukt ledsna när han är ledsen. En natt för ett dag sen drömde jag att Justin dog. Det var verkligen den hemskaste drömmen ever. I drömmen kände jag mig bara så tom. Jag undrade hur ska jag någonsin kunna le igen, hur ska jag kunna fortsätta leva. SÅ himla mycket betyder justin för mig, jag kan inte ens leva en dag utan att tänka på honom eller höra hans röst. Folk frågar ofta mig hur en person som du inte ens känner kan betyda så mycket för mig, jag svarar ofta att det är bara en sak Beliebers förstår. Nu skrev jag värsta långa men jag skulle kunna skriva 100 gånger mer, men aa Justin betyder så mycket för mig att jag kan inte ens föreställa mig ett liv utan han och hans musik<3

2013-07-12 @ 13:59:27
Postat av: Anonym

justin betyder allt för mej han är mitt allt jg vet inte vad jag skulle göra utan honom han är bara bäst

2013-07-12 @ 16:00:46
Postat av: Cindy

ÄRLIGT, INGA ORD KAN BESKRIVA HUR MYCKET HAN BETYDER FÖR MIG. JUSTIN ÄR MITT ALLT. OCH JAG MENAR DET. NO WORDS. NO WORDS. HE IS PERFECT AND I CANT DESCRIBE HOW MUCH I LOVE HIM OR HOW MUCH HE MEANS TO ME.
PUUUSSS

2013-07-12 @ 21:58:15
Postat av: Anonym

jag älskar justin över allt annat på hela jorden han är mitt liv och han gör allt för oss beliber jag älskar han och det han gör och hans musik

2013-07-13 @ 11:51:22
Postat av: Anonymt

JUSTIN JA VART SKA JAG BÖRJA
För ungefär 6 år sedan så förnedrades mitt liv till
Det bästa livet man kan fö justin Kim in i det
Och gjorde det så jävla bra...!
Men lite om han nu KKe livet utan justin är som
Livet utan luft det går inte han betyder 100 varav
Runt universum om inte mer så jag väldigt mycket
Vill bara säga att han är den bästa som har hänt
Mig och så vill jag säga att justin är världelfull
ÄLSKAR DIG MER EN NÅGONTING HÄR
PÅ JORDEN

2014-08-01 @ 22:35:36
Postat av: Anonym

Justin är verkligen mitt allt! Han är så snygg och helt begåvade och har värdens finaste röst! ❤

2015-04-22 @ 21:17:03

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: