Category: Övrigt | 2013-12-08 | 16:31:10

PRESENTATION - JESSICA LÖVSTRÖM

Jessica Lövström heter jag, är född år 1995 så jag är 18 år gammal. Jag bor i Skellefteå tillsammans med min mamma och pappa, har även en storasyster som nyligen har flyttat hemifrån. 
 
Jag går sista året på gymnasiet där jag pluggar Handelsprogrammet vilket jag tycker är jättekul. Efter gymnasiet har jag inga speciella planer, men skulle gärna jobba något år i någon klädbutik innan jag läser vidare till något annat kanske.
 
På frititen är jag mycket med mina vänner och vi gör det dom flesta tjejer i våran ålder gör, haha. Är också mycket med min pojkvän som jag har varit tillsammans med i över 3 år. 
 
Första gången jag såg Justin var i Stockholm utanför Grand Hotel, även fast det bara var några få sekunder när han sprang från sin buss och in på hotellet, fick jag världens rus i kroppen och det var helt magiskt.
Sen såg jag även två konserter, 22a och 23e och det var det bästa jag har varit med om. Det var så underbart, från första steget in i Globen till sista steget ut ur Globen. 
 
Här är en bild på mig, och om ni undrar över något eller om jag har missat att berätta något så är det bara att fråga!
 
Postat av: astrid

haha jag bor också i skell!;)

2013-12-08 @ 17:19:17
Postat av: Anonym

Så fin! Skulle ni kunna lägga ut några bilder på Justin som tips för att ha som en fin bakgrund till mobilen?

2013-12-08 @ 17:22:19

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: