Category: Music Mondays | 2013-12-05 | 18:47:47

Justins nästa singel

Justins nästa, 10:e och SISTA singel på Music Mondays är "Confident" ft. Chance The Rapper.

Vi har redan fått höra lite av låten, och även att det är Scooters favorit. 
Vad förväntar ni er denna gång?

Postat av: En beliebers

Jag tror att den här låten kommer vara minst lika bra som de andra. Min favorit hittills är nog Roller Coaster. Tack för en jätte bra blogg./En beliebers

Svar: Tack själv! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-05 @ 19:22:40
Postat av: Anonym

När har vi fått höra den??!!?! Snälla länka till videon eller där man kan lyssna på den delen man kan höra! Snälla jag tror jag har missat det! :)

Svar: Kolla Justins instagramvideo när han dansar! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-12-05 @ 19:46:41

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: