Category: Övrigt | 2012-11-18 | 20:33:00

En läsare säljer två biljetter till Biebers konsert:

Det är en bloggläsare vid namn Céline som säljer två Emerald VIP för 1700kr/st till den 23:e April.

THE EMERALD VIP package:
Följande ingår:
- Sittplats i högsta prisnivån A-sektion
- Exklusiv Justin Bieber VIP-merchandise
- En exklusiv Justin Bieber presentpåse
- Justin Bieber turnéprogram eller fotobok
- Ett limiterat Justin Bieber VIP-laminat med matchande band.
- En specialtryckt Justin Bieber konsertbiljett.

Om någon utav er är intresserade så är det bara att kommentera nedanför eller mejla hon som säljer biljetterna: [email protected]

Postat av: Mathilda

jag är intresserad!!!
jag vill jätte gärna ha dem!!

2012-11-18 @ 22:14:28
Postat av: Mathilda

jag skrev precis nyss men glömde skriva i min mail så ni kan svara där :)
jag är intresserad!!
jag vill jätte gärna ha dem!!
snääälla! :)

2012-11-18 @ 22:15:52

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: