Category: Jelena | 2011-05-16 | 18:00:00

Selena & Justin, Pefect two?

Postat av: Anonym

varför accepterar ni inte mina kommentarer? :)

2011-05-16 @ 18:26:36
Postat av: Anonym

JAG HATAR HENNE ( SELENA FUCKING GOMBEZ !!!!!!!!

2011-07-06 @ 20:33:33
Postat av: ett brinnande hjärta

asso jag förstår . . hon är maybe jätte snäll och så.. men hon borde skaffa sig en kille i hennes egen ålder. Justin undrar jag om alla tänker klart om?! Man skriver att han är barnslig, men endå skaffar han sig en tjej som är äldre? Fattar inte vad man täker med. I och för sig så hatar jag Selena endå. Hon sjunger ur dåligt, tror hon är störst, bäst och vackrast!? hatar henne. Hade jag bara fått chansen en gång eller två, hade jag klappat till henne direkt! hon borde skaffa sig ett liv, och lyssna mke mer på vad andra tycker. Halva jordens befolkning säger liksom till henne att hon inte ska vara tsm med en äldre kille/ i och för sig världens hetaste men endå! Justin älskar jag! Men att hon inte ens lyssnar på sina fans tycker jag r extremt lågt. (jag är inte ngn utav dom)!!! iaf så vill jag bara kunna hälsa Justin: ATT JAG ÄLSKAR HONOM <3

2011-07-06 @ 20:46:26

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: