Category: News! | 2011-03-09 | 15:35:23

Justin gillar Dublin

Justin Bieber

Justin Bieber är världens största tonårigs stjärna som gjorde så att det blev totalt kaos för alla tjejer i Irland, på den livligaste shoppinggatan på grund av ett Internet-rykte. 

"Jag har varit i olika länder och sett ett fåtal platser. Jag säger inte det här som om jag vill åka tillbaka dit i morgon, men jag tycker Dublin är fantastiskt, säger Bieber och tillade att han även planerar att kanske komma tillbaka till Dublin innan turnen är slut och att han drar sig till studion där hemma."

World Tour har tagit 100 miljoner dollar från Milano till Paris till Sydney.

"Vad jag gillar mest är att få dig att le", sade Bieber på sin konsert i Dublin.
 



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: