Category: Övrigt | 2011-06-27 | 14:51:36

Justin Bieber och Payton Wall träffades

Justin träffade Payton Wall, 14, Som förlorade sin far under 9/11.
'Justin Bieber Stoppade mig från att skära mig' Sa Kasey: den 6 Maj, 2011, Där var en meet and greet i Adelaide. Jag var en av de sista människorna i kön och jag väntade på att få träffa hanom i ca. 4 timmar.  sedan var det min tur.  Han kramade mig.
Då plötsligt tittade han tafatt på mig och Sa till mig att vänta en sekund. Han gick iväg för att prata med Kenny,Hans livvakt jag gissar. När han kom tillbaka, Kramade han mig igen. hådare än förra kramen. jag förstod inte , förrän han talade till mig...
..igen. 'Gör aldrig om det igen', han sa. 'Du är verkligen vacker precis som du är. Låt inte någon säga dig annorlunda.
Justin Bieber hade upptäckt min mörka hemlighet, Som inte ens mina föräldrar visste om, att jag skär mig. Så jag sa 'Tack'. han log mot mig, kysste min kind och satte hans hat på mig. Sedan dess, Har jag inte skärt mig.
Justin Bieber räddade mitt liv.
Justin träffade Payton Wall, 14, Som förlorade sin far under 9/11.
'Justin Bieber Stoppade mig från att skära mig' Sa Kasey: den 6 Maj, 2011,
Där var en meet and greet i Adelaide.
Jag var en av de sista människorna i kön och jag väntade på att få träffa hanom i ca. 4 timmar.
sedan var det min tur.  Han kramade mig.
Då plötsligt tittade han tafatt på mig och sa till mig att vänta en sekund.
Han gick iväg för att prata med Kenny,Hans livvakt.
När han kom tillbaka, Kramade han mig igen.
hådare än förra kramen. jag förstod inte , förrän han talade till mig...
..igen. 'Gör aldrig om det igen',
han sa. 'Du är verkligen vacker precis som du är.
Låt inte någon säga dig annorlunda.
Justin Bieber hade upptäckt min mörka hemlighet, Som inte ens mina föräldrar visste om, att jag skär mig.
Så jag sa 'Tack'. han log mot mig, kysste min kind och satte hans hat på mig.
Sedan dess, Har jag inte skärt mig.
Justin Bieber räddade mitt liv.
/Hanna

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: