Category: Jelena | 2011-01-04 | 00:14:52

Selena Gomez dödshot från Justin Biebers fans


Justin
har några mycket lojala och kärleksfulla fans, men ett fåtal har visat sig vara helt utom kontroll som twittrar dödshot till Selena!
De flesta fans skulle vara glad att se sin idol dejta en trevlig, begåvad och ansvarig tjej som Selena Gomez - men inte alla av Justin Biebers fans! Efter en bild från parets New Year's weekendresa visades att dem dem kysstes, började tweets välla in till Selena som : "Vad gör ru? Om du inte gör nånting, så försök döda dig själv. Bra för alla/ossbeliebers <3 @SelenaGomez. "Eeeh, var är föräldrarna till denna alysavannah?


"@ SelenaGomez Jag hatar dig. född till en B ** ch. din lilla B ** ch. Jag vill döda dig. . "-BestyJBieber

"@ SelenaGomez Jag ska döda dig Jag svär GUD!! Släpp @justinbieber han är liten .... din f *** ing bitch! "-BellaLoxx

"@SelenaGomez om du är kär i Justin, kommer jag döda dig. "-cuttaselena

-ece_torres: "@ SelenaGomez Om du är flickvän till Justin Jag ska döda dig I HATE YOU :@!"

"Om @ SelenaGomez bryter @justinbiebers hjärta! Så kommer jag att bryta hennes ansikte! Jag kommer att döda henne utan vänlighet! >:| "-iHugJBieber

De två sågs spendera nyårs helg tillsammans en privat yacht i Västindien där de sågs gosa och även en smyg kyss. I själva verket kan det unga paret inte hålla händerna ifrån varandra!

Justin har även setts röra Selenas rumpa medan hon löddrades honom med solkräm och toppad bort det med en kram!

Det är en sak att vara upprörddin kändis kärlek , att han har en flickvän, men det är inte roligt att skämta om att döda någon. Dessutom, om dessa människor verkligen är Justins fans, inte skulle de stödja anti-mobbning kampanjen som han gjorde?

Postat av: BieberfAN

ASSÅ jag hatar när folk säger så... Han får väl vara kär i vem han vill ... ?

2011-01-04 @ 11:22:03
Postat av: hgfy

varför seterdu bilder på dig när du pussar tjejer

2011-01-18 @ 20:00:24
URL: http://rh
Postat av: justin love <3

jag håller med dig! han får vara ihop med vem han vill! <3

2011-04-28 @ 15:56:55
Postat av: Från JB Best fans!

Yes Justin Bieber are good and Selena Gomez to. So I think this is good together.



(Han får vara ihop med vem han vill)

2011-05-01 @ 08:09:42

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: