Category: News! | 2011-01-24 | 16:48:13

Pauly D har bieber fever


Den som
tror att alla Justin Bieber fans är tonårsflickor har visst fel. Vissa beliebers är vuxna män. Och några av de manliga beliebers är ingen annan än Jersey Shore stjärnan Pauly D.


Enligt Durian Boy, säger Pauly D själv i en intervju med OK Magazine som en av Justin Bieber's mest entusiastiska fans.

"Han är min kompis," medgav Pauly. "Jag är en belieber! Jag har Bieber Fever! Jag är inte rädd att erkänna det!"

Förvånande, klädd Pauly D var även utklädd till justin bieber på Halloween, med Justins godkännande.

"Han visste om det, ja," bekräftade Pauly D. "Han var glad över det eftersom han gjorde en intervju efter det och de frågade honom om det och han tyckte att det var det coolaste någon gjort. Även hans chef var tyckte det,Det häftigaste var nog håret. "

Det är mer än bara smickrande för Justin att ha en igenkänd berömd stjärna och DJ som en av hans sanna beliebers. Det är också praktiskt eftersom han också har Pauly's stöd "

"Jag spelar hans låtar och jag låter alla veta att" quipped Jersey Shore stjärnan. Och vad är Pauly's favorit låt med justin bieber? Han gillar Baby.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: