Category: Jelena | 2011-01-03 | 22:04:44

Justin om bilderna



Bilder tycks visa de två sångerskorna mysa på en yacht.

Förra veckan dök ett foto upp på nätet av Selena Gomez och Justin Bieber kyssas. Fotot visade sig vara falskt, men nya bilder gör nu en hel del rundor som man ser Bieber och Gomez myser på semester.

De bilder som dök upp fansite All Disney visar paret tydligen canoodling på en yacht i St Lucia. Bieber har svarta sport badbyxor, medan Gomez bär en blå bikini. De ses kramas, kura ihop sig och kyssar, och i en bild så , har Bieber handen Gomez rumpa och rygg.

Över nyårs helgen, stannade Bieber aktiv Twitter, skickade ut meddelanden av kärlek till sina fans. "Många av er twittrar mig om TT #girlrespect jag ska skriva en", skrev han. "Alla flickor bör känna sig vackra. en riktig man vet att man ska behandla en dam som en drottning. Din lycka kommer från deras. intensifiera grabbar. #girlrespect. "

När han tillfrågades om konstant spekulationer om hans privatliv förra månaden, borstade Bieber bort ryktena om honom och Gomez. "Hon är verkligen cool. Hon är en fantastisk person, säger han till MTV News. "Jag tror att folk alltid kommer att vara intresserade av mitt personliga liv ... men jag måste behålla vissa saker för mig själv. Jag har bara roligt att vara en tonåring. "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: