Category: | 2011-01-08 | 07:26:13

Justin är fortfarande på båt-Yatchen?

nu när jag kollade igenom bilderna som Justins pappa har twittrat, så har jag sett på en bild att dem är ju mitt ute på havet?
Så då tror jag att Justin och hans mamma och pappa åker runt på havet typ och chillar. Och sen så åkte dem nog bara förbi Lil Twist och så fick han vara med eller nåt.

det va på den här bilden jag upptäckte de :


aa är ni kollat in de ja ringat in med rött, då kan ni ju er kolla runt på inredningen, som här nere till höger i hörnet , de fanns en undervåning? de är som ett hus som flyter runt på havet? :O
Postat av: debbie

Svar: Det var ju kul att du uppskattade förslaget, aa ni brukar göra det rätt ofta ;) ja har varit där 7 gånger & vi har lägenhet där med, pappa är där nu, hade gärna velat vara där nu jag också! det är superhärlig atmosfär, du måste absolut åka dit tkr jag :D

2011-01-08 @ 07:34:44
URL: http://debbieelin.devote.se
Postat av: Anonym

Eeeeeeeeeeee.....................

Du vet att det kan vara ett hus vid stranden.......??

2011-01-08 @ 07:52:30
Postat av: sara

Jag tror att justin fortfarande är kvar på st lucia. Men att selena, ryan och selenas kusin har åkt hem medans justins föräldrar joinade justin istället. Jag tror Justin ville ha en kompis med sig så lil twist åkte nog dit och är på semester med han och hans föräldrar. :)

2011-01-08 @ 12:47:14
Postat av: s

Om du inte visste så är dom fortfarande i ST.LUCIA. :)

Bara att Pattie & Jermey har joinat med & lil twist. Efetersom efter dom JELENA bilderna så blev Justins mamma sur och angrep så fort som hon kunde, där med följde Jermey också med. Jermey & pattie sover i samma rum...och glöm inte att Jermey är singel nu..så vem vet vad som händer ;)

2011-01-08 @ 14:50:44

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: