Category: Jelena | 2011-01-02 | 20:30:57

fejk eller inte fejk?

vad tror ni om den här bilden? är den fejk eller inte? om den är ofejk tror ni att han menar som kompis då eller mer?

om de är nån som undrar vad det står på pappret, så står det I Love You Selena <3

jag tror att den är fejk. För Selena har sagt jättemånga gånger att dem bara är kompisar. Och hon skulle aldrig  bli tillsammans med någon som hon är bra kompis med. Och hon vill bara vara kompis me justin.

Postat av: Thea

Bilden är gammal :)



Har sett den innan och det är bara som kompis.

Han hade den på twitter och typ någon video och så raderade han det.

Har jag för mig.

Så den är inte fejk men han säger jue så till alla hans tjej kompisar och till oss så ingen BIG DEAL <3

Det var svaret på eran FEJK ELLER INTE FEJK? <3

2011-01-02 @ 20:34:26
Postat av: Alva

den är fejk, för jag har exakt samma bild på min dator, och då äre inget papper på den bilden ...



så jag tror att den är fejk :)

2011-01-02 @ 20:37:53
URL: http://thalifeofalvaa.blogg.se/
Postat av: alicia

men man ser ju att anisket är inklippt, de är orange, (typ) haha, och halsen är vit.

2011-01-02 @ 21:22:12
URL: http://aliciahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror att bilden är fejk. Jag tror inte att han skriver så fint ;O

2011-01-02 @ 21:52:13
Postat av: DIANABIEBER

haha men om man kollar på de nya bilderna, så ser de faktis ut o vara mer än kompisar (:

2011-01-03 @ 12:31:33
URL: http://tjocktbraa.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: