Category: News! | 2011-02-20 | 23:50:06

Justin Bieber: "Jag mår bra med att vara mig själv"


"baby"
sångaren är omgiven av ett team av rådgivare och chefer i större delar av hans genomsnittliga dag, och ser fram emot att ha lite tid för sig själv.

Han sade till BANG Showbiz: "Jag antar att jag mår bra mig  vara mig själv. Jag är en mycket självständig person, jag får inte riktigt vara ensam. Jag får inte mycket tid för mig själv.

"Jag jobbar mycket, men natten, det är lixom min tid när jag lägger mig i sängen, spela min dator, kolla twitteroch allt det där. Jag får aldrig känna mig anonym längre, inte riktigt. "

Den 16-årigens känsla förlitar sig på sin mor, Pattie Mallette och mentor Usher att hålla honom "jordad" medan reser över hela världen turné, och att vara omgiven av tonårsfans nästan överallt han går.

Han la till Bang Showbiz: "Jag har några bra människor i mitt team att hålla mig jordad, min mamma är alltid medmig och de håller mig frisk, och Usher har varit där, han vet, han hjälper till att hålla mig frisk."



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: