Category: | 2010-10-22 | 15:03:17

Justin Bieber "visade kärlek" med hans låt."speaking in tongues"

Förra veckan Justin Bieber presenterade oss för
Shawty Mane, hans rap alter ego, när han rappade över Vado och Cam'ron's "tala i tungor." Sedan rykten snurras att Bieber inte var den verkliga författaren till Shawty s texter, utan snarare att han hade lånat barer från en annan som heter MC Tory Lanez.

"Åh ord, ja, du vet, han är en sångare, han är inte en rappare," Vado till MTV News som svar på Bieber kontroverser. "Bara det faktum att han plockade som slår av alla de slag var en bra look. Han visade definitivt kärlek, så jag uppskattar den kärlek. Om han var villig att göra remix, jag skulle älska det. "

MC Lanez rhymes över Lloyd Banks '"Beamer Benz eller Bentley" spåret, som var upp i mars 2010, och spottar
"Komma Hella dome, sätta Lady Gaga på min telefon / Hella borta och din tjej fick ingen metronom /
Min nya tik hon en yellowbone / jag köpa henne yellowstones eftersom jag gillar när hon fick det gula på. "

På "Att tala i tungor", som drabbade webben förra veckan, Bieber rim, "Ring upp Lady Gaga ... på min ... på min telefon / Hella dome ... ja ... min tjej beats, ingen metronom / Min nya brud hon en yellowbone / I köpa hennes gula stenar, för jag gillar när hon fick det gula på. "

Trots den tvivelaktiga källan till kanadensiska popstjärnan barer, är Vado fortfarande intresserad av en remix.

"Jag definitivt har försökt att nå ut, har inte fått någonting tillbaka, men du vet, det är allt bra, sade han. Och hur jämför Biebers Shawty Mane vända sig till stilar av Notorious BIG? Vado säger människor har honom helt fel.

"Nä, se, jag har aldrig sagt ... gå till Ed Lover, eftersom han slog mig med det" kom igen son? '", Sade Vado med ett skratt. "Det jag sa var jag inte säga att han lät som honom, eller han flöt lika stor som Big. Jag försöker inte säga det alls. Vad jag sa var, hans flow var han flyter. Jag kan inte minnas den delen, men han hade sagt ett par rader som precis som han sa det, för mig är det påminde mig om hur Big skulle säga det. Men det är inte vad han sa, det var precis som han levererade det.

"Jag var inte ute efter att sätta honom med Big alls. All respekt, "Vado till.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: