Category: News! | 2010-03-30 | 10:24:24

Recension av My Worlds i DN

Detta hittade jag i DN:

"Justin Bieber är nyss fyllda sexton, men har redan hunnit bli ett Youtube-fenomen, tagits under Ushers vingar och nått höga listplaceringar i USA. Trots sin ringa ålder sjunger han livserfarna textrader som ”used to be a player when I was little”. Men det är inte hans ofta ganska lillgamla framtoning eller ens den fruktansvärda återanvändningen av Cardigans ”Lovefool” i ”Love me” som ligger Bieber i fatet. Utan att han gör så förvånansvärt lite med de snärtiga poppiga R&B-låtar han trots allt försetts med. Den tonårige kanadensaren är så klart jätteduktig, jättejätteduktig, men samtidigt låter ”My worlds” för inställsamt, för färglöst, för barnskådisgulligt. Och varje gång jag stänger av skivan fylls jag med samma förbjudna tillfredsställelse som jag kände när Jim Carrey gång på gång tryckte ned en irriterande unges huvud i en fontän i ”Mina jag & Irene”.

Bästa spår: ”Runaway love” "
 
Han fick en 2a som betyg. dåligt, han/dom är värd/värda minst 5, men det är ju en klar 6a!

Du hittar recensionen HÄR !

Postat av: DianaNham

justin biebers nya video har kommit ut nu :D

2010-03-30 @ 10:32:40
URL: http://tjocktbraa.blogg.se/
Postat av: beatrice

dålig recension :/

2010-03-30 @ 17:10:30
URL: http://beatricepaal.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: