Category: | 2010-03-18 | 16:29:44

myspace.com/justinbieber

nu är det så att jag har fixat en myspace sida och allt . men sen precis när ja skulle skapa relation med justin och gå in på hans sida. så stängs mitt internet av. så ja satte på det igen och prövade att göra samma sak igen. och så gjorde ja så två gånger. men sen gick jag bara in på myspace.com/justinbieber och då hände det samma sak. och just nu är jag j**ligt irriterad. För det betyder ju att ja inte kan chatta med justin bieber :O.

så jag undrar nu er som läser våran blogg, blir det samma sak för er att internet bara stängs av elr kan ni gå in och kolla på hans sida?
om ni kan kolla på hans sida så glöm inte att chatta med honom klockan 16:45-17:15http://myspace.com/justinbieber . och en fråga som måste ställas är kommer du komma till sverige? isånnafall när?

kommentera på det här inlägget om du ska chatta med justin!!!!!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: