Category: | 2010-03-10 | 20:15:05

"Miley är inte min typ, men Selena är."

jag kikade in en snabbis på Posh 24 och hittade det här:
Källa : Posh24/justinbieber


"Den sjungande sensationen Justin Bieber mötte nyligen Miley Cyrus när de spelade in en ny version av "We are the World" ihop. Tro nu inte att det började slå gnistor om de här tonåringarna! Justin säger nämligen att även om Miley är jättecool och trevlig är hon definitivt inte hans typ. Naturligtvis undrar vi nu istället vad som faller honom i smaken och detta är Justin inte sen att berätta. Han gillar roliga avslappnade tjejer som får honom att skratta. Det skadar heller inte om tjejen liknar Selene Gomez. Ojoj då, är du rolig och lik Selena? Då kanske du har en chans hos Justin! Källa: Aceshowbiz ) "

Själv gillar jag nog Miley mer om jag får säga det själv... (ett bra boktips är hennes bok "miles to go" jag läste ut den på 2 dagar.)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: