Category: | 2010-03-26 | 21:26:38

Kim Kardashian lillasyster och justin ?

Kim Kardashian tror att hon hittat den perfekta matchen för hennes 14-åriga syster Kendall Jenner-teen.

"Jag tror att jag har hittat en pojkvän för Kendall! eller, MTV gjorde, LOL. MTV valde sin topp fem flickor som de tror skulle vara eller passa bra som flickvänner för Justin Bieber och Kendall var en av dem, "Skrev Kim på sin blogg idag.

MTV tog fem flickor som skulle passa ihop med justin bieber. Eftersom att han är singel. Jag tycker att det är fel att MTV  bara bestämmer några flickor som passar ihop med Justin . Tänk om Justin tkr att alla fem är fula ? och det var en kille som interjuvad justin och frågade varför han inte har någon flickvän ? då svarade justin. jag har ingen flickvän för att jag reser så mycket och om jag skulle ha en flickvän så skulle inte jag kunna ge henne allt hon vill ha och måste ha. och jag skulle inte kunna vara en sån bra pojkvän eftersom att jag reser mkt.

Och det verkar ju inte MTV fattat men aja..
här är iallafall dem tjejerna som MTV tycker skulle passa med Justin:
Kendall Jenner, Chloe Moretz, Abigail Breslin, Miranda Cosgrove, plus ett lyckligt fan. 

Kendall Jenner

Chloe Moretz

Abigail Breslin

Miranda Cosgrove

plus ett fan som får söka själv. Läs mera om dem här tjejerna och vad MTV har skrivit här : http://hollywoodcrush.mtv.com/2010/03/23/justin-bieber-girlfriend/


vilken tjej tkr ni utav dem här fyra skulle passa med justin ?
själv tkr ja Miranda Cosgrove eller Kendall Jenner. Men Kendall ser typ stel ut . elr det är nåt som ser konstigt ut.Men helst så tkr ja Justin ska vara singel tills HAN SJÄLV hittar den rätta tjejen. DET ÄR HAN SOM SKA VÄLJA INTE NÅGON ANNAN !

Postat av: linn

justin bieber <3 I LOVE YOU

2010-10-12 @ 19:37:42

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: